הגורמים המובילים אשר משפיעים על הצפיות שלך בטיקטוק ב2023

טיקטוק היא אפליקציית מדיה חברתית המאפשרת למשתמשים ליצור סרטונים קצרים, שאותם הם יכולים לשתף עם חברים ובני משפחה. משתמשים יכולים גם להירשם לערוצים אחד של השני וליצור אינטראקציה עם משתמשי TikTok אחרים במגוון דרכים, כולל הערות על סרטונים או שליחת הודעות ישירות זה לזה כדי שיוכלו להכיר אחד את השני טוב יותר (או פשוט לדבר על הממים האחרונים). כתוצאה מאינטראקטיביות זו בין משתמשים שונים,

מבוא

טיקטוק היא אפליקציית מדיה חברתית המאפשרת למשתמשים ליצור סרטונים קצרים, שאותם הם יכולים לשתף עם חברים ובני משפחה. משתמשים יכולים גם להירשם לערוצים אחד של השני וליצור אינטראקציה עם משתמשי TikTok אחרים במגוון דרכים, כולל הערות על סרטונים או שליחת הודעות ישירות זה לזה כדי שיוכלו להכיר אחד את השני טוב יותר (או פשוט לדבר על הממים האחרונים). כתוצאה מאינטראקטיביות זו בין משתמשים שונים, TikTok הפכה לאחת מאפליקציות המדיה החברתית הצומחות ביותר בשנים האחרונות, ומושכת יותר מ-400 מיליון משתמשים חודשיים פעילים ברחבי העולם החל מאפריל 2019 על פי סטטיסטיקה של Statista (https://www .statista.com/statistics/350104/tiktok-monthly-active-users/)

איכות

האיכות היא הגורם החשוב ביותר שמשפיע על צפיות הטיקטוק שלך. זה לא קשור רק לסרטון, אלא גם לאודיו ולעריכה. יתר על כן, האיכות יכולה להיות מושפעת גם מהתאורה.

משך הסרטון

אחד הגורמים הגדולים ביותר בקביעה כמה צפיות יקבל סרטון הוא משך הזמן שלו. אם הסרטון שלך קצר מדי, ייתכן שהוא לא יהיה מעניין לצפייה ואולי לא יקבל צפיות רבות כמו סרטון ארוך יותר. מצד שני, אם הסרטון שלך ארוך מדי (יותר משתי דקות), הצופים עלולים לאבד עניין או להשתעמם בו לפני שיסיימו את כל העניין.

נראה שהאורך האידיאלי לסרטוני TikTok הוא בין דקה לשתיים באורך - זה מאפשר מספיק זמן לאנשים לראות את כל החלקים האהובים עליהם מבלי להרגיש שהם צופים לנצח! אתה יכול להשתמש בכלים כמו TubeBuddy או VidIQVids כדי לעזור לגלות איזה אורך מתאים לסוגים שונים של תוכן ב-TikTok:

עוצמת התוכן

עוצמת התוכן היא הגורם החשוב ביותר בקביעת הצפיות שלך בטיקטוק. אתה לא יכול להיות רועש מדי, אבל אתה גם לא צריך להיות רועש מדי. הנקודה המתוקה נמצאת איפשהו באמצע.

כדי להמחיש את הנקודה הזו, בואו נסתכל על שתי דוגמאות: סרטון שאין לו סאונד בכלל (או גרוע מכך, רק מוזיקה) ואחד עם קצב עז שמתפרץ מהרמקולים שלכם כשהוא מתחיל להתנגן. מה משותף לשניהם? שניהם די משעממים! למעשה, אם הייתם גוללים דרך TikTok במצב השתקה תוך כדי האזנה למוזיקת ג'אז רכה או משהו אחר לא מעניין באותה מידה כמו סולו גיטרה קלאסית... סביר להניח שהייתם מדלגים ישירות על הסרטונים האלה אפילו בלי לשים לב אליהם כי הם לא היו "רועשים" מספיק לטווח הקשב של המוח שלנו היום (או אולי אי פעם).

יצירתיות ומקוריות

יצירתיות ומקוריות הם הגורמים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון כשאתה יוצר את התוכן שלך. אם תעתיק תוכן של אנשים אחרים, הוא לא יקבל צפיות רבות ב-TikTok כמו הרעיונות המקוריים שלך.

אתה גם צריך להיזהר מחומר המוגן בזכויות יוצרים, כגון מוזיקה או תמונות. אתה לא יכול להשתמש בתוכן של מישהו אחר ללא רשותו כי זה לא חוקי ויכול לגרום לך להסתבך עם החוק!

עדכון אלגוריתם (TikTok ביצעה שינויים באלגוריתם שלהם)

טיקטוק ביצעה שינויים באלגוריתם שלהם. מטרת השינויים הללו היא לשפר את חווית המשתמש, אך הם יכולים גם להשפיע על הצפיות שלך.

במאמר זה, נעבור על חמישה גורמים המשפיעים על צפיות TikTok:

  • עדכון אלגוריתם

  • שעה ביום/יום בשבוע

  • אורך ותוכן הסרטון

  • כמות הצפיות לפני שליחת סוג תוכן של סרטון

הדרך הטובה ביותר לקבל צפיות בטיקטוק היא ליצור תוכן איכותי שהוא מקורי, מצחיק או מרתק.

הדרך הטובה ביותר לקבל צפיות בטיקטוק היא ליצור תוכן איכותי שהוא מקורי, מצחיק או מרתק. ככל שיותר אנשים יאהבו את הסרטונים שלך וישתפו אותם עם חבריהם ב-TikTok, כך גדל הסיכוי שהם יוצגו בקטע "פופולרי" במסך הבית של האפליקציה. החלק הזה הוא המקום שבו רוב האנשים מתחילים את חווית הגלישה שלהם ויכולים לראות מה מגמתי בכל זמן נתון. אם אתה רוצה להגדיל את העוקבים שלך במהירות ולהגיע לקהל רחב יותר מבלי להוציא כסף על פרסומות או לשלם על משפיענים שיקדמו את הסרטונים שלך (עליהם נעסוק בהמשך), חשוב שתתמקד ביצירת תוכן טוב מההתחלה-- ולאחר מכן לקדם אותו ביעילות לאורך כל חייו ב-TikTok.

כדי שהמערכת הזו לא רק תעבוד בשבילנו אלא גם תועיל לכל השאר שמשתמשים בה - אנחנו צריכים את העזרה אחד של השני: יוצרים צריכים לפרסם סרטונים איכותיים כדי שהצופים ימשיכו לחזור; צופים צריכים לצפות בדברים נהדרים של יוצרים ללא תלונות - כי אם הם לא אוהבים משהו, הם לא יצפו שוב לאחר שראו פעם אחת!

סיכום

לסיכום, הדרך הטובה ביותר להשיג צפיות בטיקטוק היא ליצור תוכן איכותי שהוא מקורי, מצחיק או מרתק. כדאי גם לזכור שמשך הסרטון שלך ישפיע על מספר האנשים שיראו אותו. אם אתה מחפש צפיות נוספות ב- TikTok, עיין במדריך שלנו כיצד להשיג יותר עוקבים!

 

שיתוף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים