הכוח של תגובות באינסטגרם: למה הן חשובות למותג שלך

אינסטגרם התגלתה ככלי רב עוצמה למשווקים, והפוטנציאל של הפלטפורמה רק מתחיל להינצל. אחת הדרכים המרכזיות שבהן מותגים יכולים למנף את אינסטגרם היא באמצעות שימוש בתגובות; הם נותנים לך הזדמנות להתחבר ללקוחות פוטנציאליים באופן אישי שפלטפורמות מדיה חברתית אחרות לא מספקות. אבל איך לגרום ליותר אנשים להגיב על הפוסטים שלך? הנה כמה טיפים וטריקים לאופטימיזציה של תגובות באינסטגרם

 

מבוא

אינסטגרם התגלתה ככלי רב עוצמה למשווקים, והפוטנציאל של הפלטפורמה רק מתחיל להינצל. אחת הדרכים המרכזיות שבהן מותגים יכולים למנף את אינסטגרם היא באמצעות שימוש בתגובות; הם נותנים לך הזדמנות להתחבר ללקוחות פוטנציאליים באופן אישי שפלטפורמות מדיה חברתית אחרות לא מספקות. אבל איך לגרום ליותר אנשים להגיב על הפוסטים שלך? הנה כמה טיפים וטריקים לאופטימיזציה של תגובות באינסטגרם:

למה חשובות תגובות באינסטגרם

הערות הן דרך עבורך לראות מה הקהל שלך חושב על התוכן שלך. אתה יכול להשתמש בהערות כדי לשפר את איכות העבודה שלך ולהתחבר למשתמשים ברמה עמוקה יותר.

שפר את התוכן: הערות עוזרות לך לשפר את איכות התוכן שלך על ידי כך שיודיעו לך אם משהו לא עובד או אם יש דרכים אחרות לשפר אותו. זה חשוב במיוחד כאשר בוחנים כמה זמן, מאמץ וכסף מושקעים ביצירת פוסט באינסטגרם (ותשלום עבור מודעות). לכן חשוב שכל פוסט ייווצר תוך מחשבה על משוב משתמשים - והערות הן דרך אחת למשתמשים לתת משוב!

הבן את הקהל שלך טוב יותר: אם מישהו משאיר תגובה חיובית על אחת מהתמונות שלו, סביר להניח שהוא ישאיר עוד אחת בעתיד; באופן דומה עם שליליים: משתמשים המשאירים משוב שלילי בדרך כלל לא יחזרו אלא אם כן הם רואים משהו אחר ששווה להגיב עליו בהמשך הדרך (שאולי אפילו לא שלך).

כיצד לקבל תגובות נוספות באינסטגרם

כפי שצוין לעיל, האשטאגים הם דרך מצוינת לקבל יותר תגובות באינסטגרם. אבל איך בוחרים את ההאשטאג הנכון? אתה יכול להתחיל בהסתכלות כיצד מותגים אחרים בתעשייה שלך משתמשים בהם ולאחר מכן להתנסות במילות מפתח שונות. אם נראה שהאשטאג מסוים לא יעבוד עבור המותג שלך, פשוט נסה אחד אחר!

אתה גם רוצה לפרסם בזמנים שבהם יש סבירות גבוהה שאנשים יעסקו בתוכן שלך - למשל, בסביבות ארוחת הצהריים או אחרי שעות העבודה (אם הקהל שלך מבוסס בארה"ב). פרסום בזמנים אלו יגדיל את הסיכוי שמישהו יראה את מה שפרסמת ויגיב עליו בהמשך היום או השבוע.

אם יש משהו נוסף שלמדנו מהמחקר שלנו על האופן שבו מותגים מניעים מעורבות באינסטגרם, זה זה: מעורבות היא לא משהו שקורה אוטומטית; במקום זאת, מותגים צריכים ליצור קשר פעיל עם העוקבים שלהם באמצעות הערות ולייקים ככל האפשר כדי שיוכלו לבנות מערכות יחסים לאורך זמן

כיצד לתקשר עם הקהל שלך

  • הגיבו לתגובות

  • השב לתגובות, גם אם זה רק 'תודה' פשוט

  • היו פעילים באינסטגרם והגיבו לתגובות

  • ודא שהחשבון שלך מוגדר לקבלת תגובות

הגיבו לפוסטים של חשבונות אחרים הגיבו לתגובות על הפוסטים שלכם הגיבו לתגובות, גם אם זה רק 'תודה' פשוט היה פעיל באינסטגרם והגיב לתגובות

כוחו של קשר אישי

כוחו של קשר אישי הוא אמיתי. כאשר אתה מסוגל להתחבר לקהל שלך, הם יתחילו לסמוך עליך יותר וירגישו שהם מכירים אותך. סביר יותר שהם ישתפו את התוכן שלך עם החברים והמשפחה שלהם, מה שיכול לעזור להגדיל את טווח ההגעה שלך באופן אקספוננציאלי.

הכל מתחיל בעיסוק בקטע התגובות באינסטגרם! כאשר מישהו משאיר תגובה על אחד מהפוסטים שלך, ודא שאתה מגיב במהירות - כמה שיותר מוקדם יותר טוב! שימוש באימוג'י בעת תגובה מראה שלא מדובר רק באדם אחר מאחורי חשבון, אלא במישהו שאכפת לו ממה שאחרים אמרו או איך הם מרגישים לגבי משהו ספציפי בפוסט עצמו (או אפילו סתם באופן כללי). אתה יכול גם להשיב ישירות מתוך אינסטגרם במידת האפשר, כך שאין צורך לפתוח גם אפליקציות נפרדות כמו Messenger או WhatsApp; זה מקל על הדברים באופן כללי מכיוון שלא יהיו ניתוקים בין אינטראקציות המתרחשות בזמנים שונים במהלך כל יום."

הערות הן יותר מסתם הזדמנות למעורבות; הם גם מהווים הצצה לאופן שבו הקהל שלך רואה אותך

אם אתה כמו רוב המותגים, מדור התגובות הוא כנראה אחד המקומות הראשונים שאתה הולך אליהם כשאתה מסתכל באינסטגרם. זוהי דרך מצוינת לראות מה הקהל שלך חושב על התוכן שלך ואיך הוא מרגיש לגבי המותג שלך. אתה יכול ללמוד כל כך הרבה מהמשוב שלהם - וזה לא הכל! הערות גם עוזרות לבנות מערכות יחסים עם עוקבים שמעוניינים לעסוק איתך.

כשמישהו משאיר תגובה על אחד מהפוסטים שלך, זה מראה שלאדם זה אכפת מספיק ממה שאתה עושה או מוכר שהוא לקח זמן מהיום שלו כדי להכיר בכך בדרך כלשהי (גם אם זה רק עד אומר "מגניב"). סביר להניח שאנשים אלה ימשיכו לעקוב כל עוד הצרכים שלהם ייענו; למעשה, מותגים רבים מצאו הצלחה על ידי מעקב אחר לקוחות מסוג זה באמצעות הודעות ישירות לאחר קבלת משוב על הפוסטים שלהם!

סיכום

השורה התחתונה היא שההערות חשובות למותג שלך. הם יכולים לשמש כהזדמנות למעורבות, אבל הם גם מספקים תובנות לגבי האופן שבו הקהל שלך רואה אותך. ככזה, חשוב לחשוב איזה סוג של הערות אתה רוצה על הפוסטים שלך וכיצד אתה יכול לעודד אותם. אם אתה מחפש יותר מעורבות באינסטגרם, אנו מציעים לנסות כמה מהטיפים האלה!

 

 

שיתוף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים