הסיבות שמומלץ לקנות צפיות ביוטיוב

אז מהן צפיות ביוטיוב? צפייה היא סרטון שמישהו צפה בו לפחות 2 שניות. רכישת צפיות פירושה שאתה משלם כדי לקבל יותר מהם! זה יכול להיעשות בשתי דרכים: או על ידי קניית אנשים אמיתיים כדי לצפות בסרטונים שלך או על ידי שימוש בבוטים (שאינם אנשים אמיתיים). למה לקנות YouTube Views? ישנן סיבות רבות לכך שרכישת צפיות היא השקעה טובה עבור הערוץ והעסק שלך. הנה רק כמה

 

מהן צפיות ביוטיוב?

צפייה היא סרטון שמישהו צפה בו לפחות 2 שניות.

רכישת צפיות פירושה שאתה משלם כדי לקבל יותר מהם! זה יכול להיעשות בשתי דרכים: או על ידי קניית אנשים אמיתיים כדי לצפות בסרטונים שלך או על ידי שימוש בבוטים (שאינם אנשים אמיתיים). למה לקנות YouTube Views? ישנן סיבות רבות לכך שרכישת צפיות היא השקעה טובה עבור הערוץ והעסק שלך. הנה רק כמה:

היתרונות של רכישת צפיות ביוטיוב

היתרונות של רכישת צפיות ביוטיוב הם רבים. ראשית, זה יגדיל את הנראות שלך ויגביר את המעורבות. כשמישהו יראה שלסרטונים שלך יש אלפי או אפילו מיליוני צפיות, יש סיכוי גבוה יותר שהוא יצפה בהם כי הוא מניח שאם כל כך הרבה אנשים צפו בסרטון אז הוא חייב להיות שווה גם צפייה! זה עוזר לבנות אמינות במותג ובעסק שלך, כמו גם להגביר את האמון עם לקוחות פוטנציאליים. שנית, רכישת צפיות ביוטיוב יכולה לעזור לך לבנות קשרים עם יוצרי תוכן אחרים ב-YouTube שאולי ירצו לעבוד איתך בעתיד! אם מישהו רואה שיוטיובר אחר שיתף פעולה עם שלך (או אפילו רק הזכיר אותו), זה יכול להוביל אותו למסלול שבו הוא גם שותף בעצמו! זה יכול להיות דברים גדולים עבור שני הצדדים המעורבים

איך לקנות צפיות ביוטיוב

אם אתה מוכן לקנות צפיות ב-YouTube, הנה מה שאתה צריך לעשות:

מצא ספק מכובד. ישנן חברות רבות בחוץ שטוענות שהן יכולות לספק צפיות באיכות גבוהה לסרטונים שלך. עם זאת, לא כולם אמינים או אפילו לגיטימיים; חלקם עשויים אפילו להיות רמאים המנסים לנצל אנשים שרוצים יותר חשיפה לתוכן שלהם. לפני ביצוע רכישות, חקרו את החברה ביסודיות וודאו שיש לה ביקורות טובות מלקוחות עבר (תוכלו למצוא אותן על ידי חיפוש "ביקורת צפיות יוטיוב" בגוגל).

בחר את החבילה הרצויה וספק פרטי תשלום. לאחר שמצאת ספק מתאים, בחר איזו חבילה מתאימה לך ביותר וספק פרטי תשלום באמצעות PayPal או כרטיס אשראי - זה מהיר וקל!

הסיכונים בקניית צפיות ביוטיוב

יש כמה סיכונים בקניית צפיות ביוטיוב.

הסיכון לקבל צפיות מזויפות הוא אמיתי, אבל זה לא בעיה גדולה כמו שאתה יכול לחשוב. רוב הספקים משתמשים רק בבוטים כדי ליצור תנועה, ול-YouTube קל לזהות אותם ולחסום אותם מהפלטפורמה שלהם. אם זה יקרה, החשבון שלך יושעה עד שתסיר את הצפיות המזויפות מהסרטונים שלך או עד שתוקפם יפוג באופן טבעי - ואז כל הצפיות האורגניות שהרווחת קשה ירדו איתם! אז ודא שלכל חברה שמציעה שירות זה יש מוניטין טוב והיא יכולה לספק הוכחה לכך שהשיטות שלה לגיטימיות לפני שתירשם אליה.*

בעיה נוספת היא איסור על ידי Google AdSense - מה שאומר שאין פרסומות בערוץ או באתר שלך.* אין זה סביר אלא אם אתה קונה אלפי קליקים ביום (וגם אז יש דרכים לעקוף את זה).

שיטות עבודה מומלצות בעת רכישת צפיות ב-YouTube

השיטות המומלצות לרכישת צפיות ב-YouTube הן:

השתמש בספק מהימן. אתה לא רוצה לקנות את הצפיות שלך מאיזה בחור בפינת הרחוב שמבטיח לך מיליון צפיות תמורת $10, אבל אז מספק רק 50. במקום זאת, השתמש בחברה מוכרת עם ביקורות טובות ותמיכה בשירות לקוחות.

קנה כמות סבירה של צפיות (לא יותר מדי). למרות שזה מפתה ללכת עד הסוף ולקנות כמה שיותר, זה יכול להיראות חשוד כשזה נעשה במכה אחת - וזה עלול לעלות יותר מהנדרש! במקום זאת, קנה מספיק כדי שאנשים ישימו לב לפופולריות המוגברת של הסרטון שלך מבלי לחשוד מאיפה הגיעו גלגלי העיניים החדשים האלה.

לפזר רכישות לאורך זמן במקום לבצע את כולן בבת אחת; אחרת זה יכול להיראות כאילו משתמשים בבוטים במקום שבני אדם אמיתיים יצפו בתוכן ב-YouTube (וזה אסור).

כיצד להגדיל את הצפיות שלך ביוטיוב מבלי לקנות אותן

ישנן מספר דרכים להגדיל את הצפיות שלך ביוטיוב מבלי לקנות אותן. הנה כמה טיפים:

בצע אופטימיזציה של הסרטונים שלך לחיפוש ולמדיה חברתית. ככל שיותר אנשים יוכלו למצוא את הסרטון שלך, כך גדל הסיכוי שהם יצפו בו. השתמש במילות מפתח הקשורות למה שאתה מדבר עליו בכותרת, בתיאור ובתגים, כך שאנשים שמחפשים את המונחים האלה יראו את שלך קודם. ודאו גם שיש תוכן טוב בכל סרטון כדי שכשמישהו לוחץ עליו הוא לא ישתעמם באמצע הדרך!

השתמש בפלטפורמות מדיה חברתית כמו טוויטר ופייסבוק כדי לקדם את הערוץ שלך - במיוחד אם כבר יש לך קהל שם (למשל, עוקבים). אתה יכול גם להשתמש בשירותי פרסום בתשלום כגון מודעות פייסבוק או גוגל אדוורדס אם זה משהו שאתה רוצה לעזור בו מאנשי מקצוע שיודעים מה עובד הכי טוב עם קהלים ברחבי העולם לעומת רק מקומי, איפה שאנחנו גרים כאן במטה הבסיס הביתי (הידוע בשם "HQ" ). אינך צריך להיות מומחה בווידאו כדי להקים ערוץ YouTube ולהפיץ את הבשורה על העסק שלך. רק ודא שאתה מוציא סרטונים איכותיים ונשאר עקבי איתם (לפחות פעם בשבוע) כדי שאנשים יחזרו לעוד

 

קניית צפיות ביוטיוב היא גם דרך לגיטימית

רכישת צפיות ביוטיוב היא גם דרך לגיטימית לשפר את אסטרטגיית השיווק שלך. בעזרת תצוגות אלו, תוכל לקבל יותר חשיפה למותג שלך. אבל חשוב להיות זהירים בקניית צפיות ביוטיוב מכיוון שיש סיכון שהסרטון יסומן ויסיר אותו מהפלטפורמה.

יוטייוב פצחה בשיטות שיווק ספאמי והן לא מראים סימני האטה. אם אתה רוצה לקנות צפיות ביוטיוב, וודא שאתה עושה זאת בצורה לגיטימית ואל תשתמש בשום טקטיקות מפוקפקות כמו חשבונות מזויפים או בוטים.

מילות מפתח קשורות: קניית צפיות ביוטיוב, קניית צפיות ביוטיוב, צפיות ביוטיוב, קניית צפיות ביוטיוב, קניית צפיות ביוטיוב, איך לקנות צפיות ביוטיוב, איך לקנות צפיות ביוטיוב בזול, לקבל צפיות ביוטיוב בלי לקנות, שיפור סרטונים

שאלות קשורות: איך לקנות צפיות, איך להשיג יותר צפיות ביוטיוב, איך להשיג יותר צופים ביוטיוב

 

 

שיתוף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים