מה קורה לטוויטר בעידן אילון מאסק?

אילון מאסק חזר לחדשות, אבל הוא לא מדבר על טסלה. הוא מדבר על טוויטר. אילון מאסק, מנכ"ל טסלה וחברת SpaceX חזר לחדשות לאחרונה מכל הסיבות הלא נכונות. המיזם העסקי האחרון שלו והראשון מאז שעזב את טסלה היה להצטרף לממשל של דונלד טראמפ כיועץ בכיר במועצת הטכנולוגיה.

מבוא

אילון מאסק חזר לחדשות, אבל הוא לא מדבר על טסלה. הוא מדבר על טוויטר.

אילון מאסק, מנכ"ל טסלה וחברת SpaceX חזר לחדשות לאחרונה מכל הסיבות הלא נכונות. המיזם העסקי האחרון שלו והראשון מאז שעזב את טסלה היה להצטרף לממשל של דונלד טראמפ כיועץ בכיר במועצת הטכנולוגיה.

בפעם האחרונה אילון מאסק צייץ, זה היה איום פשוט אך יעיל

אולי פספסת את זה, אבל הפעם האחרונה שאלון מאסק צייץ הייתה איום פשוט אך יעיל.

זה היה ב-20 באוגוסט והוא איים להוריד שני חשבונות שהתחזו לו. הציוצים נמחקו, ומאז מאסק צייץ הרבה יותר - ולא רק על מסע בחלל או מכוניות חשמליות (למרות שיש הרבה מזה).

הוא הוריד שני חשבונות שהתחזו לו

הוא הוריד שני חשבונות שהתחזו לו. הייתה להם אותה תמונת פרופיל כמו לו, והשמות שלהם היו מספיק דומים לשלו כדי שאנשים עלולים לבלבל אותם לחשבונות לגיטימיים.

עם זאת, המתחזים האלה לא השתמשו רק בשמו של מאסק כדי לקדם את עצמם: הם גם קידמו הונאות מזויפות של מטבעות קריפטוגרפיים!

הציוצים נמחקו

ציוץ הוא ההודעה הקצרה שאתה שולח בטוויטר. זה מוגבל ל-140 תווים ויכול לכלול תמונות, סרטונים ותשובות למשתמשים אחרים.

ציוץ מחדש הוא כאשר אתה משתף ציוץ של מישהו אחר עם העוקבים שלך על ידי לחיצה על "ציוץ מחדש". כשאתה עושה זאת, זה ייראה כאילו כתבת את זה בעצמך במקום העתקת את זה ממשתמש אחר (כל עוד הוא לא הגן על הציוצים שלו).

תשובה היא כאשר אתה מגיב ישירות למישהו שצייץ משהו מעניין או מצחיק על ידי שימוש ב-@username בתחילת התגובה שלך, כך שרק הוא יוכל לראות מה נאמר בתגובה לפוסט שלו!

אבל האם ידעת שמאז מאסק מצייץ הרבה יותר?

אבל האם ידעת שמאז מאסק מצייץ הרבה יותר? למעשה, הוא צייץ כל כך הרבה עד שקשה לעמוד בקצב הפעילות שלו בפלטפורמה.

מאז הפעם האחרונה שהוא צייץ (ב-23 באפריל), מאסק שלח למעלה מ-1,000 ציוצים - ואלה אפילו לא כולם! הסיבה לכך היא שיש שני חשבונות המתחזות לו שנמחקו על ידי טוויטר לאחר שדווחו על ידי משתמשים.

וכך גם אחת המעריצות הגדולות שלו, חברת הקונגרס אלכסנדריה אוקסיו-קורטז

וכך גם אחת המעריצות הגדולות שלו, חברת הקונגרס אלכסנדריה אוקסיו-קורטז.

הדמוקרט בניו יורק צייץ הרבה על מאסק לאחרונה. היא צייצה בטוויטר על טסלה דגם Y, על טסלה רודסטר ועל מערך מכוניות ההיפר החדשות שלה - כולל הרודסטר 2.0 החדשה עם ערכת סוללות של 200 קילוואט שיכולה לעבור מ-0 ל-60 קמ"ש ב-1.9 שניות - כמו גם על המשאית החצי וטנדר. אבות טיפוס שנחשפו בתערוכת הרכב של לוס אנג'לס השנה בתחילת החודש.

"אין לי ספק בראש שזה הולך להיות מחליף משחק", אמרה ל-CNN Money לאחר שנסעה באחד מכלי הרכב האלה ברחבי לוס אנג'לס במהלך ראיון בשבוע שעבר (וכן, יש לה חשבון טוויטר משלה).

מנכ"ל טסלה חוזר לזה שוב

אילון מאסק חזר לטוויטר, והוא מצייץ ב-SEC.

מנכ"ל טסלה היה עסוק בלהגיב להערות של הסוכנות הממשלתית המסדירה חברות ציבוריות. בציוץ אחד, מאסק טען שטסלה ממוקדת באופן לא הוגן על ידי מוכרי שורט - אנשים שמהמרים נגד מניות - ושהם עושים מניפולציות במחיר המניה כדי להרוויח כסף מההשקעות שלהם. הוא גם קרא למכורים בחסר על "דוחפים נואשות נרטיב" על הבריאות הפיננסית של טסלה, כאשר לא היו ראיות לטענות כאלה.

בציוץ אחר, מאסק אמר שהוא מעולם לא נתן שום אינדיקציה לגבי הסכם עם קרן העושר הריבונית של ערב הסעודית לגבי הוצאת טסלה לפרטי בכל מחיר שאינו 420 דולר למניה (מספר שנחשב באופן נרחב להתייחסות לגראס).

"אם אתה דמות ציבורית - במיוחד אם אתה מקטב כמו מאסק, עם מיליוני עוקבים - אתה צריך להיזהר אפילו יותר עם הציוצים שלך."

אם אתה דמות ציבורית - במיוחד אם אתה מקטב כמו מאסק, עם מיליוני עוקבים - אתה צריך להיזהר אפילו יותר עם הציוצים שלך.

טוויטר היא פלטפורמה ציבורית ולדברים שאתה אומר בה יכולים להיות השלכות בעולם האמיתי. כשמאסק צייץ בטוויטר על כך שלקח את טסלה פרטית, למשל, הוא אמר שהוא השיג מימון למהלך כזה, אבל מאז הבהיר שזה לא נכון, מה שהוביל משקיעים ואנליסטים רבים לתהות אם הצהרותיו מטעות או שקריות (והאם הן הפר את חוקי ניירות הערך).

"הציוצים של מאסק גדולים מה שמניעים את הסיקור של החברות שלו למשך שארית היום, ולעתים קרובות במשך ימים לאחר מכן."

הציוצים של מאסק גדולים מה שמניעים את הסיקור של החברות שלו למשך שארית היום, ולעתים קרובות במשך ימים לאחר מכן. כאשר צייץ בטוויטר שהוא שוקל לקחת את טסלה פרטית ב-420 דולר למניה, זה גרם למניות להמריא. אחר כך היו שאלות אם כל זה חוקי ומי ישלם על זה - ואז היו תביעות שהוגשו על ידי משקיעים שחשו שהוטעו על ידי הציוץ של מאסק (שאחר כך אמר שהוא רק בדיחה מנומסת).

זה לא רק טסלה; בשנה שעברה, כשמאסק צייץ בטוויטר שהוא השיג מימון כדי לקחת את חברת הטילים שלו SpaceX לפרטית, זה עורר סערה כזו שחלק מבעלי המניות תבעו גם אותו. הרשות לניירות ערך אף חקרה אם הציוץ שלו היה צריך להיחשב כמידע מהותי שניתן לבעלי המניות לפני שהם קיבלו החלטות כלשהן לגבי קנייה או מכירה של מניות בחברה (זה לא היה).

אילון מאסק מושך תשומת לב לעצמו עם פוסטים בטוויטר על טסלה מוטורס

אילון מאסק משתמש בטוויטר כדי לקדם את החברות, המוצרים והרעיונות שלו. הוא מושך תשומת לב לעצמו על ידי פרסום רציף

סיכום

השורה התחתונה היא שחשבון הטוויטר של מאסק הוא כלי רב עוצמה והוא יודע איך להשתמש בו. הוא לא רק מצייץ על טסלה - הוא גם משתמש בו כדרך לתקשר ישירות עם העוקבים שלו, ואפילו להציב שאלות שיענה להם. זה נותן לו הזדמנות לקבל משוב מאנשים שמתעניינים במה שיש לו להגיד, אבל גם שומר על דברים מעניינים בכך שהם מנחשים מה עלול לבוא בהמשך!

שיתוף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים