כיצד לקדם את העסק שלך באינסטגרם?

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית מצוינת המציעה מגוון דרכים להתחבר לאחרים. אם אתה מחפש לקדם את העסק שלך, אינסטגרם יכולה להיות משאב נהדר. אינסטגרם היא פלטפורמת המדיה החברתית הפופולרית ביותר עבור עסקים לקידום המוצרים והשירותים שלהם. אינסטגרם הפכה לכלי שיווקי רב עוצמה עבור עסקים. ככל שיותר אנשים משתמשים בפלטפורמה, לעסקים קל יותר להתחבר ללקוחות פוטנציאליים בפלטפורמה זו. כדי לתפוס קהל באינסטגרם, עסקים צריכים להיות יצירתיים עם התוכן שלהם.

 

מבוא

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית מצוינת המציעה מגוון דרכים להתחבר לאחרים. אם אתה מחפש לקדם את העסק שלך, אינסטגרם יכולה להיות משאב נהדר.

אינסטגרם היא פלטפורמת המדיה החברתית הפופולרית ביותר עבור עסקים לקידום המוצרים והשירותים שלהם.

אינסטגרם הפכה לכלי שיווקי רב עוצמה עבור עסקים. ככל שיותר אנשים משתמשים בפלטפורמה, לעסקים קל יותר להתחבר ללקוחות פוטנציאליים בפלטפורמה זו. כדי לתפוס קהל באינסטגרם, עסקים צריכים להיות יצירתיים עם התוכן שלהם. מדריך זה ילמד אותך כיצד לעשות זאת על ידי מתן דוגמאות לפוסטים מוצלחים ששימשו מותגים אחרים.

המדריך הזה ילמד אותך איך להשתמש באינסטגרם ככלי שיווקי, אילו סוגי תוכן עובדים הכי טוב באינסטגרם ואיך לגרום לתוכן שלך לבלוט.

 

1.היה עקבי

פרסם לפחות פעם ביום, אם לא בתדירות גבוהה יותר. ככל שתפרסם לעתים קרובות יותר, כך יש לך סיכוי טוב יותר לצבור עוקבים ולבנות קהל נאמן שיתרגש לראות את התוכן שלך בעדכונים שלהם בכל יום (או מספר פעמים בשבוע).

שמור על זה קבוע! העוקבים שלך עשויים לפתח ציפיות לגבי מתי הם יכולים לצפות לתוכן חדש ממך - והם עלולים להתאכזב אם הם לא יראו דבר במשך זמן רב מדי. נסו לפרסם בזמנים דומים בכל יום כדי שזה יהפוך לחלק מהשגרה שלהם: אולי מוקדם בבוקר או מאוחר בלילה כשאנשים רבים נמצאים באינטרנט וגוללים בעדכוני אינסטגרם. אתה יכול גם לנסות לפרסם בימים מסוימים בשבוע כדי לתת לעצמך קצת מבנה אבל עדיין לשמור על דברים גמישים מספיק לנסיבות בלתי צפויות (כמו אם משהו בא בעבודה).

2.פרסם את העבודה הכי טובה שלך

אתה יכול לקדם את העסק שלך באינסטגרם על ידי פרסום תמונות באיכות גבוהה הרלוונטיות לעסק ולמותג שלך. לדוגמה, אם יש לך חנות גלידה, פרסם תמונות של פינוקים טעימים או תמונות שמציגות את האווירה של החנות שלך.

אם אתם מנהלים חנות בגדים, פרסמו תמונות של בגדים ואביזרים אופנתיים בנוסף לצילומים של לקוחות מרוצים שלובשים את התלבושות החדשות שלהם.

פרסום יותר מדי תמונות בו-זמנית עלול לגרום לאנשים שעוקבים אחריך באינסטגרם להתעצבן מלראות כל כך הרבה עדכונים (ולכן לבטל את המעקב). במקום זאת, נסה לפרסם תמונה אחת טובה כל יום או יומיים - זה יעזור להבטיח שיותר אנשים יראו כל תמונה בודדת כשהם מבקרים בפיד שלהם!

3.פרסם גם תמונות שאינן עסקיות

אינסטגרם היא פלטפורמה המאפשרת לך לשתף את חייך עם העולם וחשוב לפרסם תוכן שמהדהד עם העוקבים שלך. למרות שאתה בהחלט צריך לפרסם תמונות של המוצרים או השירותים שלך, אל תשכח מהיבטים אחרים של חייך! לדוגמה: אם אתה מותג כושר, אולי פרסם כמה ציטוטים מעוררי השראה על אימון; אם אתה מוכר מזון אורגני לתינוקות ופעוטות (וזה יהיה מדהים), אולי תצלם כמה תמונות במהלך אחת משעות התנומה שלהם; אם אתה מנהל גלריה לאמנות בניו יורק - טוב אז אני בטוח שנראה הרבה יותר מסתם ציורים מעתה ואילך!

4.השתמש בהאשטאגים לטובתך

Hashtags הם דרך מצוינת לקדם את העסק שלך באינסטגרם. הם יכולים לעזור לך להתחבר לאנשים אחרים ולמצוא עוקבים חדשים, כמו גם לקוחות. אתה יכול להשתמש בהאשטאג בשתי דרכים:

השתמש בהאשטאגים ספציפיים שרלוונטיים לעסק או לתעשייה שלך (למשל, #marketing). זה יעזור לאחרים למצוא את התוכן שלך בקלות רבה יותר כשהם מחפשים מונחים קשורים באינסטגרם.

השתמש בהאשטאגים כלליים שאינם קשורים ישירות למה שאתה עושה (למשל, #אינסטגרם). אלה גם יעזרו למשוך תשומת לב מאלה שאולי לא יתעניינו במה שאתה מציע אבל אולי יאהב משהו אחר שהם רואים בזמן שהם גולשים בפיד ההאשטאג של פוסטים המכילים את המילים האלה

5.קדם גם עבודה של אחרים

להיות נדיב עם הקידום שלך היא דרך מצוינת לגרום לאנשים לעקוב אחריך. אל תפחד לשתף בעבודות של אנשים אחרים, גם אם עדיין אין להם קהל עוקבים ענק. שתפו את הפוסטים שלהם כי אתם אוהבים את זה ולא רק כי אתם רוצים משהו בתמורה (כמו עוד עוקבים).

אם מישהו עוקב אחריך אחורה ואז מבטל את המעקב אחר כך, אל תיקח את זה אישית! אם אדם עוקב אחרי ואחר כך מבטל את המעקב אחר כך, אני מניח שזה היה רק עניין זמני או שאולי הוא הסתכל בדף שלי מסיבה כלשהי ולא אהב את התוכן מספיק? בכל מקרה אני מנסה לא לדאוג יותר מדי מהדברים האלה, כי זה לא שווה להלחץ כשיש כל כך הרבה דברים אחרים שקורים בחיים!

6.אינסטגרם היא דרך מצוינת לקדם את העסק שלך וליצור קשרים חדשים

אינסטגרם היא דרך מצוינת להתחבר לאנשים, לקדם את העסק שלך ולבנות את המותג שלך. אתה יכול להשתמש באינסטגרם כדי להשוויץ בעבודות שלך או לבקש משוב. אם אתה רוצה להפיק יותר מהפלטפורמה, הנה כמה טיפים כיצד:

השתמש בהאשטאגים בכיתוב בעת פרסום תמונה או סרטון של המוצר או השירות שלך. זה יעזור לך להגיע לקהלים חדשים שאולי לא יראו זאת בפיד שלהם (או בכלל).

צור האשטאג שמתייחס ישירות להיבט אחד של מה שאתה עושה - למשל, אם זה קשור לצילום אז אולי תשתמש ב-#photography במקום זאת? או אולי אפילו משהו גנרי כמו "עבודה" יכול לעבוד גם כן! כך או כך רק ודא שזה הגיוני כשקוראים בקול!

סיכום

אם אתה מחפש להרחיב את העסק שלך באינסטגרם, הטיפים האלה יעזרו לך להתחיל. זכור שזה לא רק על פרסום תמונות וסרטונים - זה גם על מעורבות עם משתמשים אחרים ובניית מערכות יחסים. אתה אף פעם לא יודע מי עלול לראות את אחד מהפוסטים שלך ולהחליט לעקוב גם כן!

 

 

 

שיתוף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים