כיצד לשפר את ערוץ YouTube שלך ב-3 שלבים פשוטים

אם אתם מחפשים את הדרך הטובה ביותר לשפר את ערוץ היוטיוב שלכם, חשוב שתדעו מה המטרות שלכם. אם אתה רוצה להגדיל קהל נאמן ולהרוויח כסף מהסרטונים שלך, אז יש אסטרטגיה שונה מאשר אם אתה רק רוצה ליהנות עם סרטונים. ניתן לשפר את ערוצי YouTube בדרכים רבות, כולל: הגדלת קהל, יצירת הכנסות ויצירת תוכן שאנשים רוצים לצפות בו. הדרך הטובה ביותר לשפר את ערוץ YouTube שלך תלויה בסוג המטרות שיש לך.

הקדמה: מהי השיטה הטובה ביותר לשיפור ערוץ היוטיוב שלך?

מהי השיטה הטובה ביותר לשפר את ערוץ היוטיוב שלך?

אם אתם מחפשים את הדרך הטובה ביותר לשפר את ערוץ היוטיוב שלכם, חשוב שתדעו מה המטרות שלכם. אם אתה רוצה להגדיל קהל נאמן ולהרוויח כסף מהסרטונים שלך, אז יש אסטרטגיה שונה מאשר אם אתה רק רוצה ליהנות עם סרטונים.

ניתן לשפר את ערוצי YouTube בדרכים רבות, כולל: הגדלת קהל, יצירת הכנסות ויצירת תוכן שאנשים רוצים לצפות בו. הדרך הטובה ביותר לשפר את ערוץ YouTube שלך תלויה בסוג המטרות שיש לך.

מילות מפתח: יוטיוב, שיפור ערוצים

שלב 1 - הירשם לערוצים הנכונים וצפה בסרטונים שלהם

המפתח להצליח בענף זה הוא ליצור ערך עבור המנויים שלך. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לספק להם תוכן בעל ערך שהם לא יכולים למצוא בשום מקום אחר. דוגמה טובה לכך תהיה ערוץ יוטיוב כמו The Stock Day Podcast, המספק למנויים שלו פרק פודקאסט חדש בכל יום בשבוע. . הרעיון של הפודקאסט החד-צדדי הוא שהמנחה מדבר על נושא מסוים במשך שעה, ולאחר מכן האורח ידבר עליו עוד שעה. לרוב, זה ייעשה בשבועות לסירוגין. ההבדל היחיד בין פודקאסט רגיל לפודקאסט חד צדדי הוא שהמארחים לא צריכים לדבר עם האורחים שלהם לפני תחילת ההקלטה. הם יכולים להקליט עם אורחים מתי שהם רוצים, גם אם הם לא זמינים בזמן ההקלטה או שהם עסוקים מדי בעבודה ואינם יכולים לעלות לשידור בכלל. דוגמה טיפוסית לכך תהיה "תוכנית הייעוץ שלך לקריירה" פודקאסט, בו המארחים מקליטים פודקאסט המתמקד בייעוץ קריירה עם מגוון אורחים. המפתח להצליח בענף זה הוא ליצור ערך עבור המנויים שלך. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לספק להם תוכן בעל ערך שהם לא יכולים למצוא בשום מקום אחר. דוגמה טובה לכך תהיה ערוץ יוטיוב כמו The Stock Day Podcast, המספק למנויים שלו פרק פודקאסט חדש בכל יום בשבוע. . הרעיון של הפודקאסט החד-צדדי הוא שהמנחה מדבר על נושא מסוים במשך שעה, ואז האורח מדבר עליו עוד שעה. בשביל ה בשעה הראשונה, המארח שואל שאלות רלוונטיות ועוזר להנחות את השיחה. בפרק זה, אנו מדברים עם המחבר של "The 6-Figure Freelancer" ומייסד שותף של FreelanceSwitch, כריס Guillebeau. כריס הוא סופר עצמאי, נואם ויועץ שחי ברחבי העולם בזמן טיול בתקציב. הוא מאמין שכל אדם יכול לחיות את החלומות שלו אם הוא מכוון את דעתו על ידי חשיבה מחודשת על האופן שבו הם מגדירים הצלחה, רכישת מיומנויות שאנשים רוצים או צריכים כדי להצליח, ולקחת סיכונים מחושבים עם מיומנויות אלו. אסתר מובילה אותנו דרכה

 

מילות מפתח: הירשם לערוץ יוטיוב, צפה ביוטיוב

שלב 2 - צור תמונה ממוזערת עבור הסרטון שלך שמושכת את תשומת הלב ומציגה את התוכן שלך

תמונה ממוזערת היא הרושם הראשוני שהסרטון שלך יעשה על הצופה. חשוב ליצור תמונה שמושכת את תשומת הלב של הצופים ותגרום להם לרצות ללחוץ על הסרטון שלכם. . אורך התמונה הממוזערת לא יותר משלוש שניות. התמונה הממוזערת צריכה לכלול סצנה שמציגה את הנושא הראשי ואת האיכות הטובה ביותר, תוך התמקדות בתכונות החשובות ביותר. של הנושא. התמונה הממוזערת צריכה להיות איכותית וקלה להבנה, כך שהיא מושכת צופים בצורה שהם ירצו ללחוץ על הסרטון שלך. התמונות בתמונות הממוזערות חייבות להיות איכותיות ואטרקטיביות מספיק כדי שאנשים ירגישו שהם רוצים לצפות בכל האורך של הסרטון שלך.

מילות מפתח: תמונות ממוזערות, מחולל תמונות ממוזערות, תמונות ממוזערות לסרטונים, קניית צפיות ביוטיוב

שלב 3 - תכנן את מסע הפרסום שלך ומנף מדיה חברתית כדי להגדיל את הקהל שלך ולהגביר את המעורבות

חלק זה יספק לך את הצעדים שיש לנקוט בעת תכנון מסע הפרסום שלך ומינוף המדיה החברתית.

שלב 1: הגדר את המטרה והקהל שלך

הצעד החשוב ביותר לכתיבה לבלוג הוא לדעת את המטרה שלך. מה אתה מנסה להשיג? מה אתה מנסה לומר? מה אתה רוצה שהאדם שקורא אותו יעשה? מי הקהל שלך?

שלב 2: תכנן את מסע הפרסום שלך

הצעד הראשון בתכנון הקמפיין השיווקי שלך הוא לקבוע כיצד אתה רוצה להשתמש במדיה החברתית והיכן אתה הולך להתחיל.

שלב 3: נצל את המדיה החברתית כדי להגדיל את הקהל ולהגדיל את המעורבות

יצירת קהל בפלטפורמות המדיה החברתית היא אתגר לכל יוצר תוכן. אחת הדרכים היעילות ביותר להגדיל את העוקבים שלך היא לייצר תוכן איכותי. אתה יכול להשתמש באסטרטגיות שיווק במדיה חברתית כדי למשוך עוקבים, להגביר את המעורבות ולשמור על מעורבות אנשים בפוסטים שלך.

שלב 4: מדוד את הצלחת מסע הפרסום שלך

חיוני למדוד את הצלחת הקמפיין שלך. כדאי להסתכל על מספר היעדים שהגעתם אליהם, ההחזר על ההשקעה שלכם וכמה אנשים הושגו על מנת לקבוע מה עבד ומה לא.

מילות מפתח: קמפיין הסברה, הגדל את הקהל שלך במדיה החברתית, הגברת המעורבות במדיה החברתית

 

 

שיתוף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים