אסטרטגיות להשגת יותר צפיות ולייקים בטיקטוק

טיקטוק היא פלטפורמת המדיה החברתית הצומחת ביותר, ועם כל כך הרבה משתמשים ב-TikTok זה יכול להיות קשה להתבלט. אבל אל תדאג! יש לנו את כל הטיפים שאתה צריך כדי לקבל יותר צפיות ולייקים בסרטוני ה-TikTok שלך.

 

הקדמה :

טיקטוק היא פלטפורמת המדיה החברתית הצומחת ביותר, ועם כל כך הרבה משתמשים ב-TikTok זה יכול להיות קשה להתבלט. אבל אל תדאג! יש לנו את כל הטיפים שאתה צריך כדי לקבל יותר צפיות ולייקים בסרטוני ה-TikTok שלך.

השתמש בכיתוב הנכון

ודא שהכיתוב שלך רלוונטי. אם משתמש צופה בסרטון שלך, הוא רוצה לדעת על מה התוכן ומדוע זה שווה את הזמן שלו.

אל תשתמש ביותר מדי hashtags או אימוג'ים בכתוביות שלך. זה מפתה להשתמש בהאשטאגים למטרות קידום, אבל לעתים קרובות אלה יכולים להסיח את הדעת ממה שאתה מנסה לומר איתם. שקול להשתמש באחד או שניים רלוונטיים לכל היותר - ואל תגזים גם עם האימוג'ים!

אל תקליד את כל האותיות הגדולות בעת כתיבת כיתובים; זה גורם לזה להיראות כאילו אתה צועק על אנשים במקום לדבר רגיל (וזה לא טוב). הימנע גם מסימני קריאה אלא אם כן הם נחוצים לחלוטין (כגון בעת שיתוף חדשות מרגשות), מכיוון שהם נוטים לגרום למשפטים להישמע דרמטיים יותר מהמתוכנן.

השתמש בתגיות רלוונטיות

התגים שלך הם הזדמנות להתחבר לקהל רחב יותר, לכן חשוב שתשתמש בהם בחוכמה. ישנם שלושה סוגים עיקריים של תגים: פופולרי, רלוונטי וספציפי. האסטרטגיה הטובה ביותר היא להשתמש בכל התגים האלה בסרטוני ה-TikTok שלך - אבל עם כמה חריגים!

התגים הפופולריים ביותר: אלו הם ההאשטאגים המובילים בשימוש על ידי משתמשי TikTok אחרים ברחבי העולם על בסיס יומי. הם נוטים להשתנות מיום ליום; עם זאת, ישנם כמה מועדפים אוניברסליים (כמו #tiktok או #l4l). אם מישהו מחפש אחד מהמונחים האלה ורואה את שלך ברשימת התוצאות בכל עת, רוב הסיכויים שהוא יצפה בו - ואולי אפילו ישתף אותו עם החברים שלו! אתה בהחלט צריך לשקול להשתמש בסוג זה של תגים במידת האפשר מכיוון שהם כל כך צדדיים וקלים למציאה בעת חיפוש בדפי תוצאות חיפוש כמו שלנו כאן בטופבוסט.

קישור למשתמשי TikTok אחרים או ליוצרים אחרים בתיבת התיאור או קטע התגובות של הסרטון שלך

קישור למשתמשים ויוצרים אחרים של TikTok בתיבת התיאור של הסרטון או בקטע התגובות.

השתמש בקישורים לחשבונות מדיה חברתית אחרים, במיוחד אינסטגרם ויוטיוב, כמו גם קישור לאתר שלך.בצע אופטימיזציה לצפייה בנייד

כשאתה יוצר את הסרטון שלך, חשוב לזכור ש-TikTok היא אפליקציה לנייד. יש סיכוי גבוה יותר שמשתמשים יצפו בסרטונים בטלפונים שלהם מאשר במחשבים, לכן עליך לבצע אופטימיזציה של התוכן שלך עבור הפלטפורמה הזו.

השתמש בפורמט וידאו ידידותי לנייד וודא שהסרטון מופעל במסך מלא

ודא שאיכות הצילומים שלך גבוהה מספיק עבור TikTok (720p ומעלה)

ודא שכל טקסט או גרפיקה קריאים במסכים קטנים יותר

אל תשכח מסננים, מוזיקה וכתוביות!

מסננים, מוזיקה וכיתובים הם חלק חיוני ב-TikTok מכיוון שהם יכולים לעזור לך לבלוט מהקהל.

מסננים: מסננים הם אחת הדרכים היעילות ביותר לגרום לסרטון שלך לבלוט על פני אחרים בצורה חיובית. אם אתה מתכוון להשתמש במסננים ב-TikToks שלך, ודא שזה רלוונטי לתוכן הסרטון שלך!

מוזיקה: מוזיקה היא עוד דרך מצוינת ליצור מצב רוח ואווירה לסרטונים שלך; עם זאת, ודא שזה לא מסיח את הדעת ממה שקורה מול המצלמה (למשל, אם אין שירה). במידת האפשר, נסה להשתמש בשירים ללא תמלוגים הזמינים באינטרנט, כגון אלה שנמצאים בחשבונות YouTube Music Key או Spotify Premium המאפשרים למשתמשים גישה בלתי מוגבלת מבלי שפרסומות יפריעו לחוויית ההאזנה שלהם."

קצת מאמץ נוסף יכול לעזור רבות לשיפור פרופיל ה-TikTok שלך

ודא שאתה מפרסם תוכן איכותי.

השתמש בהאשטאג כדי לעזור לאנשים למצוא את הסרטון שלך.

ודא שהסרטון שלך מהנה, מרתק וקל להבנה.

הוסף כתוביות או כיתובים כדי שגם דוברי שאינם דוברי אנגלית יוכלו ליהנות מהסרטונים שלך!

ודא שהסרטון שלך מהנה

ודא שהסרטון שלך מהנה. אתה רוצה להצחיק אנשים, אבל אתה גם רוצה לגרום להם להתרגש ממה שאתה מוכר או מקדם. הומור יכול להיות מסובך מכיוון שהוא סובייקטיבי, אז חשוב שתמצא את האיזון הנכון בין הומוריסטי ולא להגזים עם הבדיחות.

השתמש במבוא טוב. אם מישהו צופה בשנייה אחת בסרטון שלך ולא יודע על מה מדובר, הוא לא יצפה בשניות נוספות - וזה אומר פחות צפיות! ודא שכל טקסט שמופיע בהתחלה במבוא שלך נותן קצת הקשר למה שיבוא אחר כך (לדוגמה: "אני הולך להראות כמה זה קל...").

השתמש במעברים טובים בין סצנות/צילומים בתוך הסרטון שלך כדי שהצופים לא יתבלבלו מחיתוכים פתאומיים בין חלקים שונים בקו העלילה או הגדרת צילומים ללא אזהרה מוקדמת; זה עלול לגרום לבלבול שמוביל אנשים להתרחק מצפייה עד להשלמה במקום להישאר מעורבים בכל החלקים באותה מידה באותה מידה באותה מידה באותה מידה באותה מידה באותה מידה וכו' עד בחילה וכו'

צור כותרת טובה

הכותרת היא הדבר הראשון שאנשים יראו כשהם לוחצים על הסרטון שלך, לכן חשוב שתהפוך אותו לקליט ורלוונטי. זה גם רעיון טוב לכלול hashtags בכותרת שלך, מכיוון שזה יעזור ל-TikTok למצוא אנשים נוספים שעשויים להתעניין בצפייה בתוכן שלך. בנוסף, שימוש במילות מפתח הקשורות למה שאתה עושה או מדבר עליו יכול לעזור להגביר את הצפיות, כמו גם לייקים והערות!

אם יש מילים או ביטויים שניתן להוסיף למטרות קידום אתרים (למשל, "איך" או "מצחיק") אז קדימה, הוסף גם אותם - אתה אף פעם לא יודע איזה סוג של תוצאות יכול להגיע משינויים פשוטים כאלה! אפשרות נוספת היא שאילת שאלות בסוף ("איזה מהם היה טוב יותר?"), מה שנותן לצופים הזדמנות לשקול את דעותיהם תוך יצירת דיון סביב נושאים שנסקרו במהלך מפגשי הצילום (ובכך להגביר את שיעורי המעורבות).

אל תשכח לתייג את המיקום שלך

אל תשכח לתייג את המיקום שלך.

השתמש בהאשטאגים ובמילות מפתח בתיאור הסרטון שלך.

הוסף כתוביות וכתוביות, אם אפשר.

העלה בזמן הנכון ביום (לא מוקדם מדי או מאוחר מדי).

יש תמונה ממוזערת מעניינת שבולטת מסרטונים אחרים (זה עוזר אם זה קשור למה שאתה מדבר עליו).

צור כותרות קליטות לסרטונים שלך!

הוסף כתוביות וכיתובים

כתוביות וכתוביות הן דרך מצוינת לקבל יותר צפיות. הם עוזרים לאנשים שחרשים או כבדי שמיעה להבין את הסרטון שלך, כמו גם לאנשים הדוברים שפות שונות.

הסיבה לכך היא שכתוביות וכתוביות עברו אופטימיזציה עבור אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), מכיוון שהן מספרות למנועי החיפוש על מה הסרטון שלך.

העלה בזמן הנכון וביום הנכון

הדרך הטובה ביותר להשיג יותר צפיות בטיקטוק היא על ידי העלאת הסרטונים שלך בזמן הנכון ביום. הסיבה לכך היא שלקהלים שונים יש העדפות שונות, כך שאם אתה יודע מתי הם צפויים להיות מקוונים, אז אתה יכול לפרסם את הסרטון שלך בזמן שהם מעורבים במדיה החברתית.

העלאה בבוקר תעזור לך להגיע לקהל בפריים טיים שלו לצפייה בסרטונים ולגלישה בסמארטפונים או בטאבלטים שלהם.

אם קהל היעד שלך הוא צעירים הפעילים ב-TikTok במהלך שעות הלימודים (או בשעות הערב המוקדמות), אז העלאה לאחר סיום הלימודים יכולה להיות רעיון טוב; באופן דומה, אם רוב העוקבים שלך הם מבוגרים שמשתמשים במדיה חברתית בעיקר אחרי שעות העבודה (או מאוחר בלילה), פרסום מוקדם בערב יכול להועיל גם כן.*

השתמש בהאשטאגים ובמילות מפתח בתיאור הסרטון שלך.

השתמש בהאשטאגים ובמילות מפתח בתיאור הסרטון שלך.

אל תגזים! שמור את זה קצר, מתוק ורלוונטי לקהל שלך.

אל תשתמש ביותר מדי האשטגים; זה פשוט יגרום לך להיראות כמו שולח דואר זבל או מישהו שמנסה יותר מדי להשיג צפיות ב-TikTok (ואף אחד מהם לא טוב).

יש תמונה ממוזערת מעניינת שבולטת מסרטונים אחרים.

ודא שהתמונה הממוזערת שלך איכותית.

ודא שהתמונה הממוזערת רלוונטית לתוכן הסרטון.

התבלט מסרטונים אחרים על ידי בחירת תמונה שאף אחד אחר לא השתמש בה בעבר, או לפחות אחת שאינה נפוצה מדי (כמו לוגו). אל תשתמש בתמונות כלליות כמו תמונות מלאי או סמלי לוגו אלא אם כן אתה מנסה לצחוק על דברים מסוג זה!

צור כותרות קליטות לסרטונים שלך.

השתמש במילות מפתח. מילות מפתח הן מילים שניתן להשתמש בהן כדי לעזור לאנשים למצוא את הסרטון שלך ב-TikTok. לדוגמה, אם אתה עושה סרטון על אוכל, אז "אוכל" היא מילת מפתח שתהיה שימושית לצופים כדי למצוא את הסרטון שלך.

תהיה יצירתי! ככל שהכותרת שלך יצירתית וייחודית יותר, כך יש סיכוי טוב יותר לראות אותה על ידי משתמשים אחרים בלשונית החיפוש או בפיד ההמלצות של האפליקציה.

השתמש בשם המשתמש שלך (או שם המותג) ככל האפשר כדי שהמעריצים יוכלו לזהות בקלות מי יצר אותו! אתה גם רוצה שהם ילחצו גם על כל התוכן האחר שלך! בנוסף, זה יעזור לצבור יותר צפיות/לייקים מכיוון שטיקטוק לוקח בחשבון מעורבות בעת דירוג סרטונים גבוה יותר בפלטפורמה שלו - כך שגם אם מישהו לא אוהב את מה שפורסם אבל עדיין מעורב מספיק בו בכל מקרה, האינטראקציות האלה יכולות להשפיע על המקום שבו הפוסט נאמר נוחתת בתוך עדכונים שונים בהתאם למספר העוקבים שיש לכל משתמש לעומת אחרים גם שם בחוץ, מה שאומר יותר עיניים לראות מה הועלה מוקדם יותר היום מאשר אולי מחר בבוקר במקום."

ודא שהסרטון שלך באיכות גבוהה, כך שהוא לא יימחק בגלל כמות צפיות או לייקים נמוכים.

ודא שהסרטון שלך באיכות גבוהה, כך שהוא לא יימחק בגלל צפיות או לייקים נמוכים.

ודא שלסרטון שלך יש רזולוציה טובה, עם הגודל המתאים לפלטפורמה של TikTok (1280x720px).

אל תעשה את זה ארוך מדי; שמור את זה מתחת ל-30 שניות אם אפשר! ככל שהסרטון ארוך יותר, כך קטן הסיכוי שמשתמשים יגללו את העדכונים שלהם במהירות ויחליטו אם הם רוצים לצפות במשהו חדש או לא ממישהו שהם עדיין לא מכירים (ואולי לעולם לא יצפו). אם יש לך מסר חשוב שצריך להעביר כדי שאנשים יצפו בתוכן שלך אז חלק את המסרים האלה למספר קליפים קצרים כדי שהצופים יוכלו לעכל אותם בקצב שלהם מבלי להרגיש המום מהכל שנזרק עליהם בבת אחת

מומלץ על קניית צפיות בטיקטוק כדי לתת בוסט רציני לסרטון בהתחלה

ל- Tiktok יש המון תכונות שיעזרו לך להגדיל את החשבון שלך

טיקטוק היא פלטפורמה נהדרת לאנשים שרוצים להגדיל את החשבון שלהם. ישנן דרכים רבות לעשות זאת, אך הדרך הטובה ביותר היא באמצעות hashtags ומילות מפתח בתיאור הסרטון שלך. זה יעזור למשתמשים אחרים למצוא אותך ב-TikTok ולעקוב אחריך בחזרה, מה שיגדיל גם את הצפיות שלך!

סיכום

אלו הן רק חלק מהדרכים הרבות בהן תוכל לבצע אופטימיזציה של פרופיל TikTok שלך ולהגדיל את הקהל שלך. זה לוקח זמן, אבל אם אתה מוכן להשקיע את העבודה, זה ישתלם!

 

 

שיתוף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים