ההשפעה של רכישת לייקים לדף פייסבוק על העסק שלך

כשזה מגיע לעולם השיווק, הדרך הטובה ביותר להשיג תוצאות היא באמצעות מעורבות אותנטית ויצירת תוכן. עם זאת, ישנן דרכים אחרות שבהן תוכל לשפר את המוניטין של העסק שלך על ידי יצירת ערך עבור אחרים במקום רק להגביר את המספרים שלך בפרופילי מדיה חברתית. אחת הדרכים הללו היא רכישת לייקים לעמוד פייסבוק מספקים מוכרים המבטיחים איכות על פני כמות ומספקים מענה יעיל ללקוחות שרוצים להגדיל את הנוכחות החברתית שלהם במהירות.

מבוא

כשזה מגיע לעולם השיווק, הדרך הטובה ביותר להשיג תוצאות היא באמצעות מעורבות אותנטית ויצירת תוכן. עם זאת, ישנן דרכים אחרות שבהן תוכל לשפר את המוניטין של העסק שלך על ידי יצירת ערך עבור אחרים במקום רק להגביר את המספרים שלך בפרופילי מדיה חברתית. אחת הדרכים הללו היא רכישת לייקים לעמוד פייסבוק מספקים מוכרים המבטיחים איכות על פני כמות ומספקים מענה יעיל ללקוחות שרוצים להגדיל את הנוכחות החברתית שלהם במהירות.

חיפוש מהיר בגוגל אחר לייקים לעמוד פייסבוק יכול להניב כמה תוצאות מעניינות.

חיפוש מהיר בגוגל אחר לייקים לעמוד פייסבוק יכול להניב כמה תוצאות מעניינות.

  • התוצאות הראשונות מיועדות לחברות שמוכרות לייקים לדפים, אבל אתרי האינטרנט שלהן לא מאוד מקצועיים והם לא נראים כאילו הם מוכרים משהו לגיטימי. אולי תשימו לב שגם באתרים האלה יש הרבה פרסומות והם נראים כאילו נוצרו על ידי מישהו שיודע להשתמש בוורדפרס, אבל לא מיומן בזה במיוחד.

  • כדי למצוא ספקים בעלי מוניטין של לייקים לדף פייסבוק, תרצה לצמצם את החיפוש לפי מיקום או טווח מחירים (אם רלוונטי). הדרך הטובה ביותר שמצאתי היא באמצעות הכלים המובנים בגוגל עצמו: הקלד "קנה לייקים לדף פייסבוק" בשורת החיפוש של גוגל; לחץ על "תמונות"; לאחר מכן לחץ על אחת התמונות מהתוצאה הראשונה שמופיעה תחת "תוצאות אינטרנט" (בדרך כלל בפינה השמאלית התחתונה) - זה יוביל אותך ישירות לשם מבלי שתצטרך לעבור שום שלבי ביניים!

העלות הממוצעת של רכישת לייקים לעמוד פייסבוק היא כ-25$ לכל 1,000 לייקים.

העלות הממוצעת של רכישת לייקים לעמוד פייסבוק היא כ-25$ לכל 1,000 לייקים. אולי אתה תוהה כמה לייקים אתה צריך כדי לראות תוצאות וכמה תוציא עליהם אם תקנה אותם. אם נסתכל על הגרף למטה, הוא מראה שככל שאתה מגדיל את מספר העוקבים שלך בפייסבוק, יש עלייה אקספוננציאלית במעורבות (לייקים/תגובות). זה אומר שאם למישהו יש 1,000 עוקבים בעמוד שלו לעומת 10 עוקבים - איזה מהם יקבל יותר מעורבות? התשובה ברורה: זה עם 10 עוקבים!

 

רכישת לייקים לעמוד פייסבוק מאתרים לא אמינים יכולה לעלות הרבה יותר ממה שאתה עשוי לצפות.

העלות של רכישת לייקים לעמוד פייסבוק יכולה להיות הרבה יותר גבוהה ממה שאתה יכול לצפות. הסיבה לכך היא שיש סוגים רבים ושונים של חברות המציעות את השירות הזה, ולכולן יש מחירים שונים. האפשרות הזולה ביותר היא בדרך כלל בוט שיעשה לך לייק לדף שלך באופן אוטומטי, אבל את הבוטים האלה מזהים בקלות על ידי פייסבוק ומוסרים אותם מהפלטפורמה שלהם. אם תשתמש באפשרות כזו, לא רק שהחשבון שלך ייאסר משימוש בכל שירות אחר באתר (שיכול לכלול מודעות או פוסטים ממומנים), אלא גם תאבד את כל הלייקים המזויפים האלה!

הצעד הבא מעלה מהבוטים הן חברות שמציעות לבני אדם אמיתיים לעשות לייק לדף שלך - והחבר'ה האלה גובים בהתאם: בין $1-3 לכל אלף עוקבים שנצברו לאורך זמן (המחיר המדויק תלוי במהירות שהם מספקים). עם זאת, יש עדיין בעיה נוספת בשיטה זו: החשבונות ה"אמיתיים" הללו אינם למעשה אנשים אמיתיים כלל! במקום זאת הם מנוהלים על ידי מחשבים שתוכנתו על ידי רמאים המחפשים להרוויח כסף מגב הלקוחות שלהם באמצעים מטעים; שוב משאיר אותם פתוחים לבדיקה של שני מנהלי פייסבוק וגם משתמשים עצמם שעלולים לחשוד כאשר הם רואים מאות/אלפי "עוקבים" חדשים צצים בן לילה ללא כל הסבר

תצטרך לקבל כמה אלפי לייקים לפני שתראה תוצאות גדולות ממאמצי השיווק שלך.

פייסבוק היא פלטפורמת מדיה חברתית המאפשרת לך להתחבר לקהל שלך בצורה אישית יותר. זוהי גם אחת הדרכים הטובות ביותר לקדם את העסק שלך, מכיוון שיש לו למעלה ממיליארד משתמשים פעילים ברחבי העולם.

עם זאת, תחילת העבודה עם פייסבוק יכולה להיות קשה מכיוון שיש כל כך הרבה דרכים שונות להשתמש בו בצורה יעילה ויעילה - ואנשים רבים לא יודעים היכן או כיצד יש למקד את המאמצים שלהם. דבר אחד שתצטרך לפני שתתחיל לראות תוצאות ממאמצי שיווק בפייסבוק הוא שיש לך מספיק לייקים (או עוקבים). בעל אלפי לייקים יעזור להגביר את שיעורי המעורבות ולהגדיל את החשיפה למוצרים או לשירותים של החברה שלך באמצעות פוסטים אורגניים (פוסטים שנעשו על ידי משתמשים ולא מודעות).

רכישת לייקים אמיתיים לדף פייסבוק מספקים בעלי מוניטין היא אחת הדרכים להגביר את הנוכחות שלך במדיה החברתית, אבל יש דרכים אחרות להגדיל את העסק שלך עם מעורבות אותנטית ויצירת תוכן.

אמנם קניית לייקים עשויה להיות דרך מהירה להגביר את הנוכחות שלך במדיה החברתית, אבל זו לא הדרך היחידה להצמיח את העסק שלך. אתה עדיין יכול להשיג מעריצים אמיתיים על ידי יצירת תוכן בעל ערך לקהל שלך. אם אתה יוצר תוכן יעיל ועוסק באנשים בקטע התגובות של כל פוסט, סביר להניח שהם ירצו לעקוב אחריך גם בפייסבוק ובפלטפורמות מדיה חברתית אחרות!

חשוב גם לא לזלזל בכמה זמן ומאמץ מושקעים בשמירה על נוכחות פעילה באינטרנט - במיוחד כאשר מדובר בפרסום קבוע (ובאופן עקבי) בפלטפורמות שונות כמו טוויטר או אינסטגרם בכל יום! זכור: אם מישהו עוקב אחר מותג אבל לא רואה שום דבר חדש ממנו לאחר מספר שבועות/חודשים, רוב הסיכויים שהאדם הזה לא יישאר הרבה יותר זמן כי כבר לא קורה שום דבר מעניין... אז תמיד תמשיך עם הפוסטים האלה אם הם נראים כמו עבודה נוספת במבט ראשון :)

חברת טופבוסט היחידה שמסוגלת לספק לייקים ישראלים לדף פייסבוק בצורה הבטוחה והאמינה ביותר

ישנן דרכים רבות בהן תוכל לשפר את המוניטין של העסק שלך על ידי יצירת ערך עבור אחרים במקום רק להגביר את המספרים שלך בפרופילי מדיה חברתית

כפי שאתה יכול לראות, ישנן דרכים רבות בהן תוכל לשפר את המוניטין של העסק שלך על ידי יצירת ערך עבור אחרים במקום רק להגביר את המספרים שלך בפרופילי מדיה חברתית. מדיה חברתית היא רק חלק אחד מאסטרטגיית השיווק שלך ולא אמורה להיות הדבר היחיד שאתה מתמקד בו בכל הנוגע לשיפור המוניטין של העסק שלך.

כשזה מגיע לזה, ישנן שתי דרכים בהן אנשים הולכים לבנות את המוניטין שלהם: או שהם מתמקדים בעצמם או שהם מתמקדים בעזרה לאחרים. אם נסתכל על זה מנקודת מבט אבולוציונית, זה הגיוני כי אבותינו שהיו מסוגלים לשתף פעולה זה עם זה הצליחו לשרוד טוב יותר מאלה שלא יכלו - ועכשיו יש לנו נטייה גנטית לשיתוף פעולה! אז אם אתה רוצה דברים טובים לעצמך (כמו יותר לקוחות או לקוחות), נסה לבדוק איך עוד נוכל להגדיר "טוב" מלבד כסף בלבד (חשבון הבנק שלך לא יימשך לנצח).

סיכום

המפתח ליצירת עמוד פייסבוק מעולה הוא לא רק קניית לייקים, אלא גם יצירת ערך עבור אחרים. אם אתה רוצה שאנשים יעסקו בתוכן שלך וישאירו הערות על הפוסטים שלך, עליך להתמקד ביצירת תוכן מרתק שהם יכולים להתחבר אליו.

שיתוף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים