שימוש בשיווק משפיענים לקידום העסק שלך בטיקטוק

טיקטוק היא אולי האפליקציה החדשה ביותר בשוק, אבל היא כבר להיט רדום - ולא רק אצל בני נוער. עם למעלה ממיליארד משתמשים וצומח, TikTok היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הצומחות ביותר כיום. כבעל עסק, אתה יכול לנצל את הפופולריות הזו על ידי שימוש בשיווק משפיעים כדי לקדם את המותג או העסק שלך בטיקטוק

מבוא

טיקטוק היא אולי האפליקציה החדשה ביותר בשוק, אבל היא כבר להיט רדום - ולא רק אצל בני נוער. עם למעלה ממיליארד משתמשים וצומח, TikTok היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הצומחות ביותר כיום. כבעל עסק, אתה יכול לנצל את הפופולריות הזו על ידי שימוש בשיווק משפיעים כדי לקדם את המותג או העסק שלך בטיקטוק.

מה זה טיקטוק?

טיקטוק, שנמצאת בבעלות Bytedance ונוסדה ב-2016, היא אפליקציית וידאו קצרה. זה זמין באנדרואיד ו-iOS וכן במכשירי Windows 10. לאפליקציה יש יותר ממיליארד משתמשים ברחבי העולם, כולל למעלה מ-400 מיליון משתמשים פעילים יומיים (DAUs) שצופים ביותר מ-10 מיליארד סרטונים מדי יום.

כיצד להשתמש בשיווק משפיענים בטיקטוק?

שיווק משפיעים הוא דרך לקדם את העסק או המותג שלך על ידי שיתוף פעולה עם משפיע, שיש לו קהל עוקבים גדול בטיקטוק. משפיען יכול להיות אדם או קבוצה של אנשים החולקים את החוויות והדעות שלהם באמצעות סרטוני יוטיוב, בלוגים, פודקאסטים ועוד.

על מנת להשתמש בטקטיקה זו ביעילות עבור העסק שלך:

  • זהה את קהל היעד שלך (למשל, דור המילניום)

  • מצא משפיענים רלוונטיים בתוך אותו דמוגרפי שמעוניינים ליצור תוכן סביב נושאים הקשורים לשלך (למשל, כושר)

איך למצוא משפיענים לעבוד איתם?

מציאת המשפיענים בטיקטוק הנכונים לעבוד איתם היא צעד חשוב. אתה רוצה לוודא שאתה בוחר מישהו שיש לו קהל דומה לשלך, כדי שיוכל לקדם ביעילות את המותג שלך. בנוסף, חשוב שיהיה להם שיעור מעורבות גבוה (מספר הלייקים והתגובות שהסרטונים שלהם מקבלים) וכן רלוונטיות למוצר או לשירות שלך.

כדאי גם לבדוק עד כמה המשפיעים הללו פעילים ב-TikTok ובפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית (כגון אינסטגרם או טוויטר). זה ייתן לך מושג כמה זמן הם משקיעים ביצירת תוכן לעוקבים שלהם - והאם זה יהיה שווה להשקיע בקשרים ארוכי טווח איתם

מה לשתף בטיקטוק כעסק?

כעסק, אתה יכול להשתמש ב-TikTok כדי לשתף את המוצר או השירות שלך. אתה יכול גם להשתמש בו כדי לשתף תוכן שימושי שיהיה רלוונטי לקהל שלך. לדוגמה, אם אתה חברת יופי ויש לך כמה מוצרים חדשים, תוכל לפרסם עליהם ב-TikTok ולגרום לאנשים להתרגש מהם! אתה יכול גם לשתף קטעים מאחורי הקלעים מצילומי תמונות או מידע על אופן יצירת המוצרים כדי ליצור אינטראקציה עם משתמשים שנהנים לראות את הדברים האלה, כמו גם עם מי שמעוניין לקנות את המוצרים שלך.

אתה רוצה שכל התוכן הזה ישותף בפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית כמו טוויטר או אינסטגרם אבל גם רוצה שהוא יהיה גלוי ב-TikTok מבלי שיהיה לך שני חשבונות נפרדים (אחד אישי ואחד מקצועי). כדי לעשות זאת ביעילות מבלי להקריב את הזמן המושקע בקידום כל פלטפורמה בנפרד, יהיה צורך לשכור מישהו אחר במיוחד למטרה זו - ואולי אפילו יותר מאדם אחד, בהתאם למערך המיומנויות שלו.

שיווק משפיע יכול להיות דרך יעילה לקדם את העסק שלךבטיקט

שיווק משפיע יכול להיות דרך יעילה לקדם את העסק שלך. משפיענים הם אנשים שיש להם קהל עוקבים גדול במדיה החברתית, ולעיתים קרובות הם זוכים לאמון על ידי העוקבים שלהם לספק המלצות למוצרים או שירותים.

אם אתם מחפשים לקוחות חדשים ורוצים לפנות ללקוחות פוטנציאליים, שיווק משפיענים עשוי להיות התשובה. ישנן דרכים רבות לעסקים לעבוד עם משפיעני מדיה חברתית; חברות מסוימות משלמות להן ישירות עבור מסעות פרסום, בעוד שעסקים אחרים עובדים עם משפיענים כחלק מהסכם פוסט ממומן (סוג של תמיכה). בכל מקרה, חשוב ששני הצדדים יסכימו על איזה סוג של תוכן יש לשתף לפני שכסף יחליף ידיים.

אחת הדרכים שבהן משתמשי טיקטוק יכולים לפרסם את עצמם כמזוהים עם מותגים היא באמצעות "ערוצים ממותגים" - סדרות סרטונים שנוצרו במיוחד על ידי יוצרים שחברו בשיתוף פעולה עם עסקים או מותגים על מנת לקדם את המוצרים/שירותים שלהם באמצעות פוסטים ממומנים בתוך אותם סרטונים עצמם

סיכום

ראינו ששיווק משפיענים יכול להיות דרך יעילה לקדם את העסק שלך. עם זאת, חשוב לזכור שהמפתח להצלחה בכל פלטפורמת מדיה חברתית הוא לדעת כיצד להשתמש בה היטב ולמצוא קהל שיתעניין במה שיש לך לומר. כדאי גם להתעדכן בשינויים בענף כדי שלא תפספסו הזדמנויות כשהן צצות!

 

 

שיתוף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים