הפסיכולוגיה מאחורי רכישת צפיות ביוטיוב: איך זה יכול להשפיע לטובה על הצלחת הערוץ שלך

במהלך השנים, הפופולריות של YouTube גדלה מאוד. הצלחתו הובילה לערוצים רבים שמרוויחים מיליוני דולרים מדי שנה. אבל מה אם הייתי אומר לך שיש דרך קלה להגדיל את הצפיות שלך ולהשיג יותר כסף? זה אולי נשמע כמו הונאה, אבל זה לא! קניית צפיות ביוטיוב היא מנהג נפוץ מאוד בקרב יוטיוברים שרוצים להגדיל את הקהל שלהם במהירות ולהגדיל את הכנסות הפרסום. בפוסט זה, נדון מדוע קניית צפיות ביוטיוב יכולה להיות מועילה לערוץ שלך על ידי בדיקה כיצד היא משפיעה על דברים כמו רווחים וחסויות של AdSense.

 

מבוא

במהלך השנים, הפופולריות של YouTube גדלה מאוד. הצלחתו הובילה לערוצים רבים שמרוויחים מיליוני דולרים מדי שנה. אבל מה אם הייתי אומר לך שיש דרך קלה להגדיל את הצפיות שלך ולהשיג יותר כסף? זה אולי נשמע כמו הונאה, אבל זה לא! קניית צפיות ביוטיוב היא מנהג נפוץ מאוד בקרב יוטיוברים שרוצים להגדיל את הקהל שלהם במהירות ולהגדיל את הכנסות הפרסום. בפוסט זה, נדון מדוע קניית צפיות ביוטיוב יכולה להיות מועילה לערוץ שלך על ידי בדיקה כיצד היא משפיעה על דברים כמו רווחים וחסויות של AdSense.

סעיף: ספירת הצפיות משחקת תפקיד חשוב בהצלחת ערוץ YouTube שלך

לספירת הצפיות יש תפקיד חשוב בהצלחת ערוץ היוטיוב שלך. זהו מדד המשמש את YouTube כדי לקבוע כמה כסף אתה יכול להרוויח מ-AdSense וכמה תנועה אתה יכול לקבל לאתר שלך או לחשבונות מדיה חברתית אחרים. אם אתה מתכוון להשקיע כסף בקניית צפיות, חשוב שתבין מה המשמעות שלהן עבור הערוץ שלך ומדוע הן כל כך חשובות.

  • ספירת הצפיות עוזרת לקבוע הכנסות ממודעות: כשמישהו צופה באחד מהסרטונים שלך בטלפון או במחשב שלו, הוא רואה מודעות לפני או במהלך ההפעלה (תלוי אם יש לו מנוי ללא פרסומות). על מנת שמערכת חלוקת הכנסות ממודעות זו תפעל כראוי, מפרסמים זקוקים לנתונים מדויקים לגבי כמה אנשים צפו במודעות שלהם - ולפיכך כמה כסף הרוויח כתוצאה מהצפיות הללו - כדי שלא יהיו פערים בין מה הובטח ומה קרה בפועל.*

  • ספירת הצפיות עוזרת לקבוע כמה אנשים יראו את הסרטון שלך: האלגוריתם של YouTube משתמש במגוון גורמים כדי לקבוע אילו סרטונים יוצגו בתוצאות החיפוש שלו. אחד הגורמים הללו הוא ספירת הצפיות, המאפשרת לפלטפורמה לראות עד כמה תוכן מסוים פופולרי בקרב משתמשים בסך הכל. זה גם עוזר לה לקבוע אם סרטון צריך להיות מוצג בדף הבית או בדף הפופולרי שלו.* צפיות יכולות לעזור להגביר את צמיחת המנויים: כשאתה מתחיל ליצור סרטונים, זה יכול להרגיש שלאף אחד לא אכפת ממה שיש לך להגיד. בלי צפיות כלשהן בערוץ שלך, זה יכול להיות קשה לדעת אם מישהו בכלל שם לב שאתה קיים. עם זאת, ברגע שאתה מתחיל לקבל יותר צפיות ומנויים

סעיף:צפיות משפיעות על כמה כסף אתה מרוויח מ-AdSense ומחסויות

כידוע, יוטיוב היא פלטפורמה הבנויה על צפיות. יותר צפיות פירושו יותר כסף מ-AdSense ומחסויות.

אבל יש בזה יותר מזה; הפסיכולוגיה מאחורי רכישת צפיות ביוטיוב יכולה להשפיע לטובה על הצלחת הערוץ שלך גם בדרכים אחרות! בואו נסתכל על כמה מהם:

-צפיות נוספות יגדילו את הסיכוי שלך להופיע. -תקבל יותר תנועה אורגנית מאנשים שמחפשים מילות מפתח קשורות. -הסרטון שלך יופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש ובאלגוריתם ההמלצות של YouTube.

סעיף: תצוגות משפיעות על כמות התנועה שאתה מקבל לאתר שלך ולחשבונות מדיה חברתית אחרים

כפי שבטח שמתם לב, צפיות הן חלק גדול מהאלגוריתם של YouTube. הם עוזרים להוביל תנועה לאתר שלך, חשבונות מדיה חברתית אחרים, רשימת דוא"ל ומיקום פיזי.

כך:

  • צפיות יכולות להביא תנועה לאתר שלך. אם סרטון מצליח ב-YouTube (כלומר, הוא מקבל הרבה צפיות), אז גוגל תציג את הסרטון הזה בתוצאות החיפוש שלו לאנשים שמחפשים תוכן דומה או דברים שקשורים למה שנדון בסרטון. זה אומר שאם מישהו יחפש "איך לתקן את מסך הטלפון השבור שלי", הוא עשוי לראות תחילה באחד מהסרטונים שלך כאופציה כי הוא קיבל כל כך הרבה צפיות!

צפיות יכולות לעזור להוביל תנועה לחשבונות המדיה החברתית האחרים שלך. כאשר אתה מקבל הרבה צפיות בסרטונים שלך, גוגל תציג את הסרטונים האלה בתוצאות החיפוש עבור אנשים שמחפשים תוכן דומה או דברים הקשורים למה שנדון בסרטון. אם מישהו מחפש "איך לתקן את מסך הטלפון השבור שלי", הוא עשוי לראות תחילה את אחד מהסרטונים שלך כאופציה כי הוא קיבל כל כך הרבה צפיות!

רכישת צפיות ביוטיוב עשויה להיות אסטרטגיה רווחית להגדלת הכסף והחשיפה לערוץ שלך

בטח שמעתם על הפתגם, "אין דבר כזה ארוחת צהריים חינם". למרות שזה יכול להיות נכון במקרים מסוימים, רכישת צפיות ביוטיוב היא למעשה אחת הדרכים שבהן תוכל להפיק יותר מהסרטונים שלך מאשר רק את הסיפוק שביצירתם.

כשאתה קונה צפיות לסרטונים שלך ב-YouTube, זה בעצם מגדיל את הפופולריות והנראות שלהם בפלטפורמה. כשמישהו מחפש מילת מפתח הקשורה לסרטון או לשם הערוץ שלך, הוא יראה שיש לך יותר מנויים מאשר ערוצים דומים אחרים עושים - וזה יעודד אותו לבדוק מה עושה את שלך כל כך מיוחד. התוכן שלך הופך גלוי יותר גם ברשימות סרטונים מוצעים (שם המשתמשים לוחצים בדרך כלל על משהו אם הוא נראה מעניין), מה שאומר שאפילו יותר אנשים יצפו בו!

כפי שהזכרנו קודם במדריך זה: רכישת צפיות ביוטיוב עשויה להיות אסטרטגיה רווחית להגדלת הכסף והחשיפה לערוץ שלך. אבל איך זה עובד בדיוק?

סיכום

אם אתה מחפש להגדיל את החשיפה שלך ולהרוויח יותר כסף, רכישת צפיות ביוטיוב היא דרך מצוינת לעשות זאת. החלק הכי טוב הוא שזה לא עולה הרבה כסף בכלל! אם אתה רוצה להתחיל ברכישת צפיות ב-YouTube, בדוק את האתר שלנו עוד היום.

 

 

שיתוף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים