מה לעשות או לא לעשות בקידום בפייסבוק

פייסבוק היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר. עם מיליארד משתמשים פעילים ולמעלה מרבע מכלל משתמשי האינטרנט בארצות הברית שמשתמשים בו, אין ספק שפייסבוק היא מקום מצוין להיות בו אם אתה מנסה להגיע לאנשים בקנה מידה עולמי. אבל זה שכל כך הרבה אנשים משתמשים בזה לא אומר שכולם בפייסבוק מתעניינים במה שיש לך להגיד. אז איך מגדילים את טווח ההגעה ומשיגים יותר צפיות, לייקים ותגובות? הכל מתחיל בכך שאתה יודע איך להשתמש בפייסבוק בצורה יעילה כחלק מאסטרטגיית השיווק הכוללת שלך:

מבוא

פייסבוק היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר. עם מיליארד משתמשים פעילים ולמעלה מרבע מכלל משתמשי האינטרנט בארצות הברית שמשתמשים בו, אין ספק שפייסבוק היא מקום מצוין להיות בו אם אתה מנסה להגיע לאנשים בקנה מידה עולמי. אבל זה שכל כך הרבה אנשים משתמשים בזה לא אומר שכולם בפייסבוק מתעניינים במה שיש לך להגיד. אז איך מגדילים את טווח ההגעה ומשיגים יותר צפיות, לייקים ותגובות? הכל מתחיל בכך שאתה יודע איך להשתמש בפייסבוק בצורה יעילה כחלק מאסטרטגיית השיווק הכוללת שלך:

שלב את פייסבוק באתר שלך

כדאי להשתמש בפייסבוק כרשת חברתית, לא רק ככלי שיווקי. חשוב לזכור שפייסבוק הוא האתר השלישי הכי מבוקר בעולם ויש לו למעלה ממיליארד משתמשים פעילים. זה אומר שיש הרבה אנשים שיכולים לראות את התוכן שלך אם תפרסם אותו בפייסבוק ותשתף אותו עם החברים והעוקבים שלהם.

אתה יכול לשלב את פייסבוק באתר שלך על ידי שימוש בכפתורי הלייק שלו, המאפשרים למשתמשים לשתף תוכן מאתרים אחרים עם חבריהם בפייסבוק (ולהיפך). כפתור השיתוף מאפשר למשתמשים לשתף קישורים ישירות מאתרים שבהם הם גולשים דרך הזנות החדשות או צירי הזמן שלהם במקום להעתיק/להדביק טקסט בחלון דוא"ל או הודעה מיידית לפני שליחתו למרחב הווירטואלי שבו אף אחד לא יראה אותו שוב, אלא אם כן הם חפש באופן פעיל תשובות באינטרנט...מה שרוב האנשים לא עושים כי הם עסוקים מדי בלחיות החיים!

השתמש במודעות פייסבוק

מודעות פייסבוק הן דרך מצוינת לקדם את המותג, המוצרים או השירותים שלך. הם גם דרך מצוינת להגדיל את טווח ההגעה שלך וליצור מעורבות עם הקהל שלך. בשימוש נכון, מודעות פייסבוק יכולות ליצור תחושת דחיפות אצל לקוחות פוטנציאליים שתוביל אותם לקבל החלטת רכישה במהירות.

אתה תמיד צריך להשתמש במודעות פייסבוק אם יש לך חנות מסחר אלקטרוני או עסק שבו אנשים יכולים לקנות משהו מיד מבלי שיש להם קשר קודם עם המותג שאתה מייצג (חשבו: אמזון). אם זה לא מתאר את המצב שלך, ייתכן שאין ערך רב בשימוש בכלים שיווקיים מסוג זה - במיוחד כאשר לוקחים בחשבון את העלות שלהם!

צור תמונת פרופיל משכנעת

הדבר הראשון שאנשים רואים כשהם מבקרים בדף שלך הוא תמונת הפרופיל. ודא שזה ברור וקל לראות, אבל גם שזה לא תופס יותר מדי מקום על המסך שלהם.

הדבר החשוב הבא הוא לוודא שהתמונה עצמה לא קטנה מדי או גדולה מדי; פייסבוק ממליצה להעלות תמונה ברוחב של לפחות 400 פיקסלים על גובה של 400 פיקסלים (או יותר). זה גם צריך להיות באיכות גבוהה, עם רזולוציה גבוהה כך שלא יתרחש פיקסלציה בצפייה במכשירים שונים.

לבסוף, השתמש ברקע שישלים את המוצר שלך - זה יכול להיות כל דבר, החל מאיור של המוצר עצמו או אפילו רק שטח לבן פשוט - אבל הקפד לא להציף את הצופים עם יותר מדי צבעים או דפוסים!

אל תפרסם תוכן ספאמי, לא רלוונטי

ספאם הוא בזבוז זמן וכסף. זה גם מנוגד לכללי פייסבוק, אז אתה עלול להחרים אותך מהפלטפורמה.

מה נחשב ספאם? כל דבר שאינו מוסיף ערך לקהל שלך נחשב כספאם. זה כולל:

  • פוסטים שאינם רלוונטיים למותג שלך, לתחומי העניין או לצרכים של העוקבים שלך, או לרשימות החברים שלהם (כלומר, "היי! בדוק את הסרטון המצחיק הזה!")

  • קישורים לאתרים עם תוכן לא קשור (כלומר, "מצאתי את האתר המגניב הזה על כלבים!")

  • פוסטים ללא קישור חזרה לדף שלך (כלומר, "אני אוהב פיצה").

אל תשתמש ביישומי צד שלישי אלא אם כן אתה יודע מה הם עושים

אתה תמיד צריך להיות מודע למה שעושים אפליקציות צד שלישי וכיצד הם משתמשים בנתונים שלך. לפייסבוק יש תכונה שנקראת "אפליקציות שאחרים משתמשים בהן", שמראה לך לאילו אפליקציות יש גישה למידע שלך.

אתה יכול גם לבדוק את קטע האבטחה של הגדרות, שבו אתה יכול לראות אם אפליקציות כלשהן נפרצו או ניגשו בזדון על ידי משתמשים אחרים. אם משהו נראה חשוד, לחץ על "הסר" ליד כל אחד מהם - ואם אפליקציה לא פועלת כהלכה לאחר הסרתה מחשבונך, הודע לנו!

אם תעקבו אחר הטיפים האלה, אתם אמורים להיות מסוגלים להגדיל את טווח ההגעה שלכם בפייסבוק ולקבל יותר צפיות, לייקים ותגובות!

אם תעקבו אחר הטיפים האלה, אתם אמורים להיות מסוגלים להגדיל את טווח ההגעה שלכם בפייסבוק ולקבל יותר צפיות, לייקים ותגובות!

  • פרסם לעתים קרובות. ככל שתפרסם יותר תוכן על בסיס קבוע (לפחות פעם ביום), כך גדל הסיכוי שאנשים יראו אותו בניוזפידים שלהם.

  • השתמש בהאשטאגים בפוסטים שלך כשזה מתאים - אבל אל תגזים איתם או תשתמש ביותר מדי שונים בבת אחת; אחרת הם ילכו לאיבוד בכל התוכן האחר שמשותף בפייסבוק גם על ידי מותגים/אנשים אחרים!

בנוסף לשני העצות העיקריות הללו, יש גם כמה דברים שכדאי לזכור בעת הפרסום:

 

 

שיתוף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים